noraagustafsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Nora Gustafsson - 31 augusti 2013 11:37

Hej! Nu e mamma och jag påväg te stan. Syrran skulle ha följt med men hon vart sjuk... Men jag har fått en shopping lista av henne så de går nog bra ;) jag ska köpa ett eos idag tills i vinter. Syrran skulle också ha ett ;) men de kommer väll en haul senare odag+jag ska beställa kläder nu till hösten, så de kommer nog en haul längre fram;)

Av Nora Gustafsson - 30 augusti 2013 17:35

Hej! Nu har vi lämnat av mamma hos sin kompis , dom ska ut och äta med jobbet ;) jag fick sminka henne och fixa hennes hår så de va kul;) Just nu är vi strax vid donken och ja , vi ska ha mat;) ja, jag har typ pluggat också. Duktig jag e ;) imorgon händer inget typ , orkade inte städa rummet idag så jag gör de imorron. På söndag ska jag skippa matchen och åka på sm i cross i Finspång , de ska bli kul :)

Av Nora Gustafsson - 30 augusti 2013 07:47

Hej , idag ska de regna hela dan så jag kör på långbyxor.. De suger . Just nu sitter jag i skolan med Klara och Lollo , vi typ lyssnar på musik och chillar , vi ska typ och köra fotboll eller nått ;)

Idag slutar jag 13.10 eftersom de e fredag. De e nice ! Men när jag kommer hem ska jag städa mitt rum... Aja , nu ska vi ut

XOXO//Nora

Av Nora Gustafsson - 29 augusti 2013 09:03

Hej , nu sitter vi i bussen påväg till småland för att gå på Astrid Lindgrens värld. Vi kommer hem vid ungefär 18.30 ikväll :/ de ska väll bli kul :) tänte ta lite bilder också :)

XOXO// Nora

Av Nora Gustafsson - 27 augusti 2013 07:31

Hej!! Just nu sitter jag i skolan , jag väntar på ellen och lollo ;) min lilla fot gjorde så jag nästan inte gick til skolan men jag hasade mig upp och tog en värktablett lch mamma smörjde in foten med voltaren , så nu kör vi;) idag är den en vanlig skoldag , jag skriver mer sen

XOXO//Nora

Av Nora Gustafsson - 26 augusti 2013 21:42

Hej! Nu tönkte jag typ berätta om min dag , den har inte varit så händelserik men några saker har hänt ;) jag va ju i skolan som vanligt och när jag kom hem så åt jag sengjorde mig iordning och sen åkte vi på fotbollsmatch. Vi soelade mot Järna och vaNn med 4-3! Under matchen taklade en tjej mig så jag flög bakåt och sen typ va jag och en mitståndaren vid linjen och jag sköt ut den och de typ stämpla hon mig med hälen på foten så jag fick avbryta matchen... Men vi vann iallafall;) imorgon taggar vi skola !!


XOXO//Nora

[Bild]

Av Nora Gustafsson - 26 augusti 2013 13:35

Hej , sry för ingen blggning i morse men ja han inte. Just nu sit ter vi på bussen till slöjden. Jag skrive ett bättre inlägg när jag kommer hem

Av Nora Gustafsson - 25 augusti 2013 07:41

Hejj , nu är pappa jag och pappas kompis påväg till stubbrace i Norrköping , pappa och hans kompis ska köra , så jag ville följa med :) stubbrace = gå upp tidigt ?
Kommer bilder idag efter stubbracet :)

XOXO//Nora

Bilden talar om hur jag känner mig...

Presentation

hej , jag e en tjej på 12 år och kommer att blogga om mitt liv och lite annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards