noraagustafsson

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Nora Gustafsson - 13 augusti 2013 20:00

Hej , nu har jag fixat headern och jag e nöjd med hur enkelt de va att fixa emot blogg.se.

aja , imorgon ska jag ha en chill dag för sen i söndags har jag åkt in till stan och vart med kompisar men nu ska jag ha en lugn dag ;)

Ikväll kommer jag göra ett tidsinställt inlägg som kommer upp imorgon vid typ 12 eller nått om lite framtidsplaner i min familj och jag ska göra lite videos till vfm :)


nu ska jag kolla vidare på friidrotten som e på tv4:)




XOXO // Nora

Av Nora Gustafsson - 13 augusti 2013 18:13

Jag heter Nora och e 12 år alltså 01:a :) jag ska blogga om typ mig själv ;)

Min intressen är typ smink, fotboll och
mode ;) jag kommer kanske blogga lite om smink men de kommer nog mer sånt på vfm om man e intresserad av de ;)
jag har en vfm kanal och där heter jag : Nora Gustafsson :)

Instagram: noraagustafsson

Kik: _nora_gustafsson_

Mina kompisar kanske inte kommer upp på bloggen så mycket eftersom vissa inte vill och även privata saker kommer hållas utanför bloggen :)

Ja jag har typ inge mer att skriva om mig , Men nu ska jag göra en header så hörs vi , herrå;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej , jag e en tjej på 12 år och kommer att blogga om mitt liv och lite annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards