noraagustafsson

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Nora Gustafsson - 15 augusti 2013 22:02

Heej!! Har nyss myst med min lilla Ruben , han e så gosig på kvällen. Han va så söt när jag bädda sängen att jag bara va tvungen att ta ut honom!! Han stod mt gallret och kolla på mig !! Han e så söt!

Nu ska jag kolla på filmen Ted 2 !! Den e grym!

Ikväll ska jag ställa kloclan på 7.00 för de är dags att vända tillbaka på dygnet nu , även fast jag inte vill;)

Känner att jag måste få träffa mina små bejbs snart!! Saknar dom massor!!

Nu får ni lite bilder på sötaste Ruben;)( ja vet vissa e med blixt och vissa inte)

XOXO//Nora

Av Nora Gustafsson - 15 augusti 2013 18:23

Mamma , jag och min syrra åkte förut och handlade och sen lämnade vi av min syrra hos hennes kompis , nu sitter jag i soffan och kollar på tv.

Ikväll ska jag spels in en "höst sminknig"

Nej nu ska jag kolla vidare på tv:en

XOXO//Nora

Av Nora Gustafsson - 15 augusti 2013 14:19

Hej , vfm laggar så jsg lägger ut bilder på de jag använder och skriver hur ;)

Bild 1. Jag använder Den för att täcka finnar och lite runt ögonen och sen blandar jag ut de med en foundationpensel.

Bild 2. Jag tar min Fit Me blush som e i färgen deep pink och lägger den på äppelkinderna lch lite uppåt.

Bild 3. Sen gör jag mina ögonbryn med H&Ms ögonbryn penna i blond.

Bild 4. Jag tar min maybeline new york mascara på både uppe och nedre franserna.

Av Nora Gustafsson - 15 augusti 2013 11:28

Hejj , just nu städar jag mitt rum , ida kör jag på myskläder och inget smink hela dan :) fett skönt.

Idag ska jag spela in 10 saker ni kanske inte visste om mig videon och en back to school video :)

Nu ska jag städa vidare

XOXO//Nora

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej , jag e en tjej på 12 år och kommer att blogga om mitt liv och lite annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards