noraagustafsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Nora Gustafsson - 24 augusti 2013 16:22

JAG VILL INTE HEM!! Har haft de apmysigt med valparna !! Om 2 veckor ska vi få åka upp till uppfödaren och gå promenade med alla hundarna och vi ska bestämma vilken valp vi ska få!! Sen veckan efter så hämtar vi den!! Jag längtar jätte mycket ;) jag har hållt i alla 12 valparna och extra mycket gos med hanarna eftersom vi ska få en av dom :) Nu är de bara att tagga!!Nu ska ni få några bilder på hundarna :)

[Bild]

[Bild]

Av Nora Gustafsson - 24 augusti 2013 12:35

Hej! Nu ör vi påväg till stockholm och ska kolla på valparna , de kommer ett inöägg precis efter och en massa bilder :) idag så vaknade jag sen !! Javaknade inte va larmet... Aja , imorgon är de söndag och de händer inget specielt tror jag inte :) Jag har fått en favvo låt också som heter : whitout love av Demi lovato :) den e grym!! Aja nu ska jag lyssna vidare på hennes album men några andra grymma låter i så hörs vi

XOXO//Nora

Av Nora Gustafsson - 23 augusti 2013 22:28

Hej!! Imorgon ska vi åka och kolla på hundvalparna, vi ska va där vid 13.00 så vi måste åka 12.00 :) jag ska gå upp vid 8 imorron för jag ska stöda mitt rum och ja , skolan har ju börjat och jag har inte vänt tillbakapå dygnet. TILLBAKA till saken : imorgon ska jag även göra ett tidsinställt som komemr ut när vi är där så jag slipper tänka på de :) men de kommer ett morgon inlägg som vanligt:) ni får ett inlägg sen efter vi ätit middag om hur de va och ja EN MASSA BILDER!! Nu ska jag lägga mig och sova

XOXO// Nora

Av Nora Gustafsson - 23 augusti 2013 13:43

Hej! Idag var de jugörsta dan i skolan , vi har typ bara pratat ?, vlkimmnat dom som börjar förskoleklassen och fått veta vad vårt teama den här terminen är , de va Astrid Lindgren , vi ska typ skriva sagor baserade på hennes och lite sånt... De kan ni ju gissa vart vi ska åka? ASTRID LINDGRENS VÄRLD... De kommer väll bli kul :) de tar 2 tim och 3 min ner tror jag mi lärare sa , jag ska sitta med Edvin och på andra sidan sitter Lollo och Ellen!! De ska bli kul ! Vi åker ner dit på torsdag , de är samling vid 07.15 vid skolan lch bussen går 07.30 :) vi skulle va hemma vid typ 18.30 :) Nu har jag precis bakst chokadbollar och ska nu skypa med nåra kompisar !

XOXO//Nora

Av Nora Gustafsson - 21 augusti 2013 10:34

Jag har typ nyss vaknat , jag vet att de är dålig uppdat nu men jag har typ inget att skriva om... Nu ska jag göra frukost eller lunch , har inte bestämmt mig ännu ;)

XOXO//Nora

Av Nora Gustafsson - 20 augusti 2013 11:19

Att jag var med Fanny och vi hade fullt upp hela tiden och seb hade jag fotbollsträning och sen så sov jag xD

Aja , idag e jag ensam hemma och ska inte göra nått , jag har fått mina sluttider till skolan och när taxin ska gå och så , de e nice. Juste , vår skola har varje höst termin ett teama och förra året när jag börja 5:an var de djur och då åte vi till Parken Zoo och året innan var de Alfred Nobel och då kommer jag inte ihåg vad vi gjorde ;) Iår är teamat hemligt tills vi börjar i skolan som e på fredag och då den 29/8 ska vi iväg hela skolan till nån hemlig denstination ;) vi åker från skolan 07.15 och kommer hem vid 18.30 , fett kul Nu ska jag kolla vidare pp Hawaii 5 O :)

XOXO //Nora

Av Nora Gustafsson - 18 augusti 2013 14:46

Hej , just nu är jag med Linnea och Ellen , vi bara pratar typ , de kommer ett bttre inlägg ikväll men nu irkar jag inte skriva för ja , jag e ju med dom ;)

Av Nora Gustafsson - 17 augusti 2013 16:14

Ja! Vi förlorade med 10-1 , ingen tjej vad taggade och typ alla låg och sov i biarnaxD aja!! Nu är jah hemma och har duscat och så och mamsi gör kärleksmums, MUMS!

Presentation

hej , jag e en tjej på 12 år och kommer att blogga om mitt liv och lite annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards